urmoderns

en blogg med lite av varje

God fortsättning

Publicerad 2011-01-01 21:55:01 i Byten,

Så har snart årets första dag gått till ända.
Mina förhoppningar om detta år är att vi alla ska få vara friska.

Många gamla och nya bloggare har jag stött på under året och alla har varit till glädje för mej
med roliga inlägg och insperation till nya projekt,det nya året välkomnar jag i samma anda.
Bloggvärlden gör att man träffar på härliga människor man aldrig skulle stött på annars.

I  förra inlägget skrev jag om mina "hemlisar", här kommer en skymt av de två





Denna karamell får ni suga på ett tag..........
bilderna är inte de bästa eftersom jag tagit dom i lampans sken nu i kväll
men det får duga så länge.

I morgon kommer mina Två yngsta grabbar hem från fjällen,ska bli bra att få hem dom,
för jäsiken så tyst det blir här hemma,till och med hunden tycker det......

Önskar alla mina Bloggvänner å alla andra oxå som är in och läser o kikar i min blogg
en god fortsättning på 2011.

Kommentarer

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2011-01-02 09:20:00

God fortsättning på dig hoppas året går i de friskas fotspår.Nu blev jag nyfiken på det du håller på med.Haaaaaaadeeeeeet från ystersyster:)

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-01-02 11:34:24

Önskar dig en god fortsättning tillbaka! Hoppas du frisknar till snart. Ja, det blir jättetyst när barna/ungdomarna inte är hemma. Det är allt skönt att ha dem hemma så man vet vars man har dem! hehe Ser intressant ut dina "smyg" bilder. kram =o)

Postat av: Christina

Publicerad 2011-01-02 13:18:56

Hej Eva !



Hoppas att vi alla får vara friska och krya och få möta det nya året med tillförsikt.



God fortsättning på det NYA året och kram.

Postat av: Anette

Publicerad 2011-01-02 17:12:10

God fortsättning på dig själv!

Blev ännu mer nyfiken :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela