urmoderns

en blogg med lite av varje

Bråda tider......

Publicerad 2011-11-24 14:25:19 i Allmänt,

En mån kvar till Jul och 1 vecka kvar till Jamtli JUlmarkan :)

Lite har jag gjort,har sorterat och ska märka i helgen när jag är "solokvist"



En mössa med Löv,stickad i karisma!



Pippitröja t Edvin



CupCake mössor


Några Tomtar att hänga i Enriset

Har några delar till som jag håller på med oxå....

Men VART tog snön vägen ? vill att det kommer Lite iaf så att backen blir vit och vi slipper halkan och survädret, Roligare för barnen oxå !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-11-24 15:39:10

Snart så....=)

Postat av: sunna

Publicerad 2011-11-24 19:39:10

Har inte ni heller snö? lustigt det här, förra året hade vi mängder och det är som om man saknar det faktiskt, lycka till på marknaden

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2011-11-24 19:42:43

Du är duktig du som jobbar på så till marknaden. I år ska jag faktiskt också stå samma helg som du. Men det är en väldigt liten marknad bara, är lite för feg för de stora ännu.

Hoppas det går bra för dig.

Kram

Postat av: Dessi

Publicerad 2011-11-24 22:52:29

Oj vad du laddar på. Vi kommer inte ha så mycket med oss. Kakor ska jag baka till veckan. Ja, det har varit mycket halka nu. Hoppas dock att det inte blir så kallt nästa helg för mina tår minns förra marknaden än. Förresten var köper man stickor spm går med racerfart?

Postat av: Mia

Publicerad 2011-11-25 13:35:44

Ni får skylla på mej vad det gäller snön, jag var så trött på att pulsa runt hos våra pensionärer att jag bett om att bli förflyttad in på avd istället och då kommer det ingen snö... Vilka härliga mössor och mysigt med tomtar och enris.

Postat av: NinaBF

Publicerad 2012-02-01 17:26:21

vilka fina muffinsmössor! eget mönster eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela