urmoderns

en blogg med lite av varje

GARN & The 7

Publicerad 2011-06-21 14:09:08 i Byten,



I dag låg ett paket i min brevlåda med detta i!
Garn i en av mina favvofärger, och 2 theer som  jag aldrig smakat tidigare....spännande!
choklad är aldrig fel,den kommer att slinka ner.
Ett kort som jag ska anv till en som snart fyller år och vill ha allt i rosa.

Skickar  en stor Jämtländsk Kram som Tack  Cissi !

Ett paket till låg i min låda i dag från Ulltuss



Tänker inte avslöja vad det ska bli ännu,mer än att det kommer att värma halsen....



En hundtröja t en chihuahua i Delight har det blivit,beskrivningen hittade jag här

Har entill på G oxå i lite större storl.

I dag känner jag mej som om jag vore bakis,trotts att jag inte druckit,men jag fick skicka yngste sonen m Ambulans i förgår kväll, hans astmamedicin var inte tillräcklig,det blommar ju och luktar som tusan,inte för att jag ska klaga,men det är synd om dom som inte tål det.
Så i dag blir det en Slappardag m stickorna el virknålen.

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2011-06-21 15:36:11

roligt att di gillade dina "presenter". :)

Postat av: mamma Mia

Publicerad 2011-06-21 17:31:34

Fina presenter. Kul med hundtröjor, kommer lägga ut ett mönster själv till en chihuahua snart, då makens dotter skaffat sig en liten sötnos. Tråkigt med pojken, hoppas han repar på sig. Glad midsommar på dej från oss.

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-06-22 07:09:59

Hoppas han kryar på sig!!!!!

Fina paket!

Postat av: Ingvor

Publicerad 2011-06-22 15:42:22

Hejsan

och tusen tack för det fina garn och The paketet.

Det ska bli spännande och smaka på Tepåsarna jag gillar vanilj.och Choklad som är såååååå gott.

Ha nu en god midsommar, bild kommer på min blogg efter midsommar.

kram

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-06-23 10:50:53

Trevlig sommar!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela