urmoderns

en blogg med lite av varje

Trevlig Helg............

Publicerad 2008-08-29 19:59:16 i Allmänt,

Vill jag önska alla som är in på min blogg.



Hoppas att Pia (snigelmamman) får bra väder i Helgen när hon ska ha kalas och fira att hon snart blir vuxen *ler*

Jag ska sticka klart sista sockan t. Älg Jakten,sen ska jag prova att sticka en Tomte....får väl se om jag klarar av det
annars får jag väl göra en" Prototyp" till att börja med.
Utöver det blir det inte mycket,har åkt på förkylning,fasst blir vädret fint nån dag ska jag prova
att plocka lite mera vinbär,så vi får lite mera saft t. vintern. Har rårört en del o frysit in Jättegott till Glass.

Kommentarer

Postat av: tomtan

Publicerad 2008-08-29 22:18:40

Ha en bra helg! Här jobbas det och ska jobbas mera ;-(

//Eva

Postat av: Monika

Publicerad 2008-08-30 06:55:32

Hoppas ni där uppe får en fin helg.

Är lite nyfiken, jagar du också, eller stickar du "bara" sockor till andra jägare?

Postat av: grannkäringa

Publicerad 2008-08-30 12:24:34

nu hoppas jag att mitt nya dataprogram ska fungera så jag kan kika på din blogg. du kan ju komma och fika innan jag ska på sjukhuset på onsdag. Göte får gå på älgjakten ensam utan mig i år.

Kram Grannkäringa

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-08-30 23:00:08

Hej min Jämtländska vän... Är hemma på permis och kikar in till dig och undrar hur det står till med dig...



Hopp om livet är det för mig och jag ska ta upp fajten för att få allt att bli bra/Kramar i massor

Postat av: urmor

Publicerad 2008-08-30 23:27:54

Oh ! Va glad jag blir att få ett livstecken från dej

och över att tonen låter gladare.

Jag skickar ett mail/ Kramizar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela