urmoderns

en blogg med lite av varje

jag får ett sykbryt på datorn..................

Publicerad 2008-05-27 18:30:27 i Allmänt,

-jag ska lägga in annonser på Tradera,ha ! trodde jag ja...men mina bilder är förstora...hm
inte går det att redigera dom heller.....jag sliter i mitt hår o rabblar ramsor*ler*
Ingen mening att läggain ett objekt utan bild.
Har skickat ett mail till dom får se om tradera kan hjälpa mej el om jag ska skicka bilden t en annan dator
o skicka annonsen därifrån....ja ! je vejt in´t hur je ska jära = ja ! jag vet inte hur jag ska göra......

Ingen stickning har det blivit i dag heller.
Jag och yngste sonen har bakat chokladkakor,med råsocker o hackad blockchoklad.mumsiga blev dom
tur att nånting funkar i dag annars verkar det so det bara är eländes elände....................

men det går väl snart över *skratt*

Há dé !

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-05-28 07:41:00

Om man öppnar kortet med ett ordbehandlingsprogram och sparar för weben så blir de lagomt stora... Har haft samma problem... //E

Postat av: Sandra - mamma sen 15

Publicerad 2008-05-28 11:59:20

Det räckte med alvedon, hon är mycket bättre nu :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela