urmoderns

en blogg med lite av varje

Nu byter jag från Rosa till svart..............

Publicerad 2008-10-31 18:04:56 i Allmänt,

Jag ändrade färgen på min blogg,just med tanke på att det var Oktober och Rosa bandetmånad..
Nu ändrar jag tillbaka till Svart igen just för att jag gillar den bäst.
Inget fel på Rosa men det jag har att välja på är en sån "dassig" färg *ler*

I kväll är det Taco buffé som gäller och i morgon Marknad på ett ställe som heter Munkflohögen
ska följa med sonhustrun och barnbarnet,sonen jobbar natt så han får stanna hemma och sova....!

Ska packa ner kameran i väskan redan i kväll,så jag inte glömmer den....vilket jag nästan alltid gör *skratt*
vet inte om jag kan skylla på åldern eller........vad ?

Jag lägger in en bild till Pärlmudden som hon får hämta själv,hon vet varför.


Nu ska här tändas ljus och bara må gott resten av kvällen.

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-11-01 08:46:47

Trevlig helg på dej åxå!!! Visst är det eländigt att sörlänningarna får snö dom som inte vet hur man använder den!!!!!

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2008-11-01 09:51:57

Tack så jättemycket för den söta bilden!!

Din omtanke värmer i kylan!

Hoppas du hade en trevlig kväll på tacobuffen. Mums!

Här blev det inbakad fläskfile, önskemål från sonen som är hemma över helgen.

Kram

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-11-02 13:00:12

Vad så roligt att få gå på marknad...



Jag vet inte vad jag har fått för fel på huvudet, fortsätter det så här må jag söka hjälp...



Jag är så yr och ont i huvudet eller det är så där bomullsont så jag blir nästan kräkfärdig, som ett tryck...



Jag svamlar och har inget minne, det är inte roligt nått är på gång, jag sa till gubben att det kanskeär en tumör eller hjärnblödning, jag är rädd för det, allavarligt...



Jaja jag ska inte klaga mer de kollade blodtrycket i morse och det låg bra så det är inte det...



Ser suddigt ibland, jag tror att egentlige svimmade jag när jag ramlade ner för trappen för jag kom inte ihåg hur det hände...



Jaha nu blev det mer tycka synd om sig själv Suck



Kramar i massor

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-11-02 13:00:35

Vad så roligt att få gå på marknad...



Jag vet inte vad jag har fått för fel på huvudet, fortsätter det så här må jag söka hjälp...



Jag är så yr och ont i huvudet eller det är så där bomullsont så jag blir nästan kräkfärdig, som ett tryck...



Jag svamlar och har inget minne, det är inte roligt nått är på gång, jag sa till gubben att det kanskeär en tumör eller hjärnblödning, jag är rädd för det, allavarligt...



Jaja jag ska inte klaga mer de kollade blodtrycket i morse och det låg bra så det är inte det...



Ser suddigt ibland, jag tror att egentlige svimmade jag när jag ramlade ner för trappen för jag kom inte ihåg hur det hände...



Jaha nu blev det mer tycka synd om sig själv Suck



Kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela