urmoderns

en blogg med lite av varje

Ett par sockar till......

Publicerad 2008-09-05 12:16:16 i Allmänt,



Har det blivit i veckan,dom randiga är stickade i ett Norskt Ullgarn,"Hjärtegarn"
dom blåa är av en ullblandning,tyvärr ingen banderoll kvar,Restgarn.

Har oxå stickat en Tomte "gomse",den ska fyllas med plastkulor o fyllnadsvadd så småningom,men jag
måste in till Östersund och skaffa plastkulorna först,om jag törs lägger jag ut bild senare *ler*

Nu väntar jag på K,sonsonen. Pappa ska till skogen en sväng inför Älgjakten i morgon.

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-09-05 13:41:58

Men va roligt.. den blir säkert artu.. he he.. jag fyller små tygpåsar med bönor eller liknande.. det går lika bra.. (inte kokta bruna bönor dock. ler)

Klart du ska lägga ut bild..

Jaa, visst e dom roliga att sticka..

Ha du med en härlig helg.

Postat av: urmor

Publicerad 2008-09-05 17:32:55

Tack för tippset !

Tänker inte längre än "näsan " räcker ibland

Postat av: Pia

Publicerad 2008-09-05 18:12:14

Har du skjutit någon ännu?

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-09-06 16:04:23

BAra en ekorre i "min" skog ida!!! Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela