urmoderns

en blogg med lite av varje

Vet inte vad som hände...........

Publicerad 2008-09-05 17:38:59 i Allmänt,

med kortet på sockarna i förra inlägget,så jag lägger ut det igen.



Ny text behövs inte,det läste ni tidigare..............det berodde säkert på den mänskliga faktorn
att det försvann*ler*

Passar på att tacka musseblomman för tippset på annan fyllning än plastkulor
till min Gomse.
Ja i bland får man hjärnsläpp riktigt,men det tur att det finns andra som kan påminna en,Hahahaha!

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-09-06 10:13:47

He he.. klart man hjälper så mycke man kan.. jag tvättar och tovar lite lätt så de blir mjuka o goa..

Va mysgoa strompan ser ut..

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-09-06 16:03:17

É börjar bli dax för sockar ler //Eva

Postat av: Urmor

Publicerad 2008-09-06 16:09:56

Yes ! vi hade rimfrost i morse.

det är bara solen som värmer annars +8gr.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela