urmoderns

en blogg med lite av varje

Lite vår- bilder..

Publicerad 2009-04-15 14:40:01 i Allmänt,

Här kommer lite vår bilder från Jämtland

taget nere vid åhn,vojen



taget från vojen och upp mot byn



Domino och så syns bena av Joacim,detta är oxå taget nere vid Åhn,s grillplats
Fasst det lär väl dröja innan  den går att använa....



hade sonsonen hos mej i två dagar så mamma o pappa fick fara o jobba,han har haft en sån jobbig hosta
därför sov han bäst i Farmors knä,ser ut som  jag sover oxå,fotot visste jag inte ens att det var taget
förrän jag laddat in dom på datorn. Gillar väl inte att visa foton på mej själv igentligen,men va då ?
Inte é man vacker , men sällsynt...skratt !



Ett foto på Kycklingarna jag vann,dom fick ett rede i en fyrkantig glasvas....

Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2009-04-16 08:54:25

Jag gillar snö, men inte så här års. Här nere börjar gräsmattorna bli gröna och den ena vårblomman efter den andra börjar sticka upp.

Fina bilder(allihopa)!

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-04-18 23:05:31

Jag tycker bilden på er var underbar och du är ju riktigt snygg, påstå inget annat vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela