urmoderns

en blogg med lite av varje

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-07 18:13:25

Halloj!!! SKulle ju ha svarat dej för längesen men tiden bara försvinner!! Jag tog inte illa upp av kommentaren på min blogg - jag är ju jämtlänning, då tål man hårdare tag.. :-) Mönstret till mössan finns på ravelry http://www.ravelry.com/patterns/library/adrians-skull-cap Fast jag gjorde om kanten nertill, till en vikkant. Rekommenderas inte - det ser ut som en hatt som klockar sej neråt, men sonen är glad ändå!!! Snart far vi till Tåsjö och har påskledigt - e re nå skoterföre kvar???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela