urmoderns

en blogg med lite av varje

Lycka är-

Publicerad 2009-10-14 13:08:49 i Allmänt,

-att få paket.

I dag när jag var ut och hämtade Posten så hade jag 2 paket som väntade att få bli öppnade
och inte är jag nödbedd....

Det första var  Garn & Choklad paketet,det kom från Stockholm och Karin

Ett ljuvligt sockgarn Violet Green,som är ljuvligt mjukt..mmmmm

och massor med choklad och för mej ett nytt The,det ska jag prova i kväll

det luktar nästan lite Jul av det,ska bli spännande,gillar nya saker...........

Skyndade mej att fota innan jag provsmakar av Chokladen.

Tack snälla Jordmaskor för ett underbart Paket ! 

Nästa paket är jag lite mera hemlighets full om,ska bli lite värmande Julklappar är det tänkt
det är Ull garn och ett Alpaca som är såååååååå mjukt, de ni !
Ni får vara nyfikna ett tag till.

Kram!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-10-14 13:35:33

Vad härligt paket! :D

Postat av: Anette

Publicerad 2009-10-14 14:53:55

Det värsta med att åka norrut nu är att jag inte vet var vi har våra vinterkläder och skor. Men det ordnar sig nog till slut. Kan vara lite skönt med snö också för då skitar kanske inte hundarna ner så mycket. :-).

I kommunen där jag jobbar så kommer personalen att få vaccin nästa vecka, då jag är borta, men det ordnar sig nog också säkert,

Ha det så gott!!!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-10-14 18:15:01

Roligt att du tyckte om det!

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-10-14 19:26:57

Härligt!!! Väntar med spänning på mitt! Yogithe är jättegott, iaf alla jag provat!

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2009-10-14 20:25:35

Förstår att jag missat gratuler dig. Så grattis i efterskott. Så mycket du hunnit sticka de här dagarna och vilka fina garner du fått och köpt. Choklad finns tydligen i hur många varianter som helst, den ene godare än den andre. Så njut du av den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela