urmoderns

en blogg med lite av varje

Titta vad jag fått...

Publicerad 2009-09-26 10:53:39 i Allmänt,


Två utmärkelser, från Sunna  och Marie !
Kramar till er två !
Det förpliktigar oxå,jag ska berätta tio saker om mej själv,vete sjutton hur det ska gå till..Ler !

* Norrlänska som snart fyller 52
* Mor till 3 gossar,farmor till en
* Impulsiv
* garnaholic
* Stortrivs hemma
* Älskar hundar (tyvärr är jag uta just nu)
* gillar inte skitprat
* Vistas gärna ute i naturen
* Tycker inte om orättvisor
* enligt andra är jag en glad och snäll "tjej"

Ja det var tio saker om mej,det står inget om mitt arb. med det beror på att jag är sjukskriven
på grund av att jag är reumatiker. Tidigare arb. jag innom vården o skattemyndigheten
och  vikarierat som lärare.
Det var lite utanför listan........skratt !

Nu ska jag ge denna utmärkelse vidare till några som jag är nyfiken på,igentligen
skulle den gå till alla.......skartt !

Pärlmudden 

Smycka  

Stickmanicken 

Tomtan

Ödlehopp

Stickinn

Pluss att jag returnerar den till dom jag fått den av,men utan förpliktelser !


Kommentarer

Postat av: anette

Publicerad 2009-09-26 20:31:15

Hej.

Tack så mycket!!! Jag har lagt in den i mín blogg. /anette

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-09-26 20:35:56

Tackar och bockar! Har klurat ut vad jag ska berätta nu...

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-09-28 07:26:37

En ära!! och jag tackar allra ödmjukast, nu ska jag bara fundera ut vad jag ska skriva.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela