urmoderns

en blogg med lite av varje

OS Mössor

Publicerad 2010-02-20 13:03:35 i Allmänt,



I går virkade jag en mössa i halvstolpar   och i dag

blev det en till i fm,sen måste jag ju göra en till sonsonen oxå

Har virkat dessa i Svenskullgarn och virknål nr;7

Tyckte dom blev lite stora så jag skippade sista ökn.varvet.

Nu ska jag faktiskt göra nått helt annat än en mössa,

omväxling förnöjer,eller hur ? vad det ska bli får ni se senare......

Mår inte på topp efter strålbehandlingen,men jag sitter i TV Fåtöljen och

handarbetar utan dåligt samveta för att jag skulle behöva gjort nått annat..........

Kommentarer

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-02-20 13:19:43

JAAAA vad skall man säga om dig,släkten är värst eller? men snygga blev dom Kram "styster"

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-02-20 21:43:01

Riktigt snygga!!!! Började på min i morse med krok 6 men det blev för hårt så den kan stå själv hut lätt som helst.... Måste repa ;-(

Postat av: Cina-creadiem

Publicerad 2010-02-23 11:08:23

Så snygga de blev- bra tips om garnet- det måste jag testa- de är bara för läckra:-)

Postat av: kicki

Publicerad 2010-03-01 20:27:34

Åhh, va fina = ) Jag får inte till mina riktigt...men skam den som ger sig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela