urmoderns

en blogg med lite av varje

Vårsol & hemlisar

Publicerad 2010-02-09 09:17:15 i Allmänt,



Tre pannband till har det blivit,ett lika som det förra,ett i ett Järbogarn och ett i

freedom Spirit,man ser att storlekarna varierar med garnet,vilket är bra

Ett par Yttervantar har det oxå blivit i ljus grått Alaska,Herrstorl.

men dom har redan flyttat hemifrån,När jag postat paketet så

kom jag naturligtvis ihåg ,Att jag skulle kanske ha fotat dom oxå...typiskt mej!!!

men som vi i jämtland säger; itnå å jära at !  = ingenting att göra åt !

Tänk att solen börjar värma så smått.....halleluja moment !

Livet känns lite lättare när man går mot ljusare o varmare tider,nog för att jag gillar vintern

men vårvinters är speciell, med snö och sol och så kanske man får lite
färg i ansiktet,bara en sån sak,gör ju att man ser /känner sej piggare,och det
kan ju behövas nu efter magsjuke dagarna......

Nu ska vardagssysslorna få ta vid en stund,har en tvätt på G och sängkläderna ute
på vädring,ska köra ett varv med "snabeldraken" sen kan jag nog unna mej lite sticktid.

Igentligen skulle jag väl gjort mej en promenad oxå,men det är såååååå förbaskat tråkigt
att gå utan hund,så jag väntar nog in grabbarna och drar med mej dom en sväng ut......

Sen har jag även en annan nöt att knäcka ! Min HEMLIS är verkligen min Hemlis
kan inte hitta henne,men som jag skrev tidigre så känns det som jag borde veta vem det är....
Så till min Hemligevän om du läser detta så har jag  verkligen gått bet denna gången....ler!

Kommentarer

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-02-09 12:12:22

Vad fina dom blir dina pannband, jag fattar inte hur du hinner med,jag får ju inget klart håller på med hemsidan åt PRO-Lugnvik (jag blir gråhårig snart)vill ju sticka på tofflorna med kaniner på SÅ DET SÅ kramar "storasyster"

Postat av: Marie

Publicerad 2010-02-09 17:53:49

Tjusigt!

Postat av: Christina

Publicerad 2010-02-09 22:04:18

Jättesnygga pannband.Fina färger.

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-02-10 08:31:05

Min hemligakompis hitta mig hos dej... ler Min hemlis däremot har fått barn och har lagt ner verksamheten ;-(

Postat av: sunna

Publicerad 2010-02-10 11:23:51

Vad hurtig du är som vädrar och dammsuger, jag lyckades inte heller få fram min hemlis, Pannbanden ser jätteläckra ut

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-12 06:41:21

Vilka fina pannband...säkert jättesköna att ha på sig. Var får man tag i det mönstret? Kul att du tittade in på min blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela