urmoderns

en blogg med lite av varje

Bloggträff

Publicerad 2010-06-06 18:46:41 i Allmänt,

I dag har jag haft storfrämmande av Tomtan !

Vi tramsade drack kaffe och åt bullar ! fick ett mjukt soft Cotton garn i vackra färger,glömde att fota det men det kommer............



Här har vi, Evorna blivit "föreviga" på kort!
Kolla på hennes kofta,vilka vackra färger, Lovade att om hon skulle "råka" glömma den så skulle jag ta väl vara på den...............men inte glömde hon den..skratt!

I natt har Kevin sovit över hos oss,vi var upp en sväng vid 6 tiden men gick o lade oss igen,det lilla livet sov till kvart i elva i dag, så gör han aldrig hemma.....ler!  men han blev väl trött av gårdagens bravader med farbröderna

Nu är det kväll och jag tror jag ska slappa med nån stickning,fasst först ska jag göra klar Barbie klänningarna
jag lovat göra.


Ha det gott och Tack för i Dag Eva !

Kommentarer

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-06-06 20:35:36

Så du har haft myshelg också. Visst är det mysigt med små mjuka armar om halsen och ett glatt leende. Sen att du har haft bloggträff är väl ett härligt + också.

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-06-06 21:11:23

Jag blir så glad när jag ser (lillasyster)kusin och att hon har det bra.DU MÅSTE TA Eva med dig och komma:)

Postat av: Tant Kofta

Publicerad 2010-06-06 22:05:09

Så roligt att träffa bloggvänner! Vad fint med dina tårtvantar i andra godisfärger.

Postat av: Elin

Publicerad 2010-06-06 23:09:21

Är det en kofta med huva hon har? Sån skulle jag vilja ha.... Färgerna på koftan ser verkligen mycket ut som dem på min första Revontuli sjal.. http://bp0.blogger.com/_hpDy4uNgA84/SH96nxJIcoI/AAAAAAAAARI/UlNpC4jAFi8/s1600-h/revontuli2+06.jpg

Du kanske skulle sticka dig en egen fin kofta? :)

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-06-13 17:10:28

TAck för senast!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela