urmoderns

en blogg med lite av varje

LONG TIME.....

Publicerad 2011-08-15 16:42:40 i Byten,

Kom på att jag skulle lämna ett livstecken här på bloggen !
Det känns som vi flyttat hela sommaren,men det gäller att trixa till det så man har det man behöver och magasinera resten så länge,samtidigt så har jag märkt att jag har ALDELES för MYCE grejjer,så här sorteras det och kastas för fulla muggar...heheheh! Det är så befriande!

Ska leta efter en gammaldags Byrå el skänk som jag ska ha i köket,som slukar lite attiraljer:)

Har inte stickat så mycke ,några disktrasor, en sjal/halsduk i bomull/Lin har jag på stickorna nu,som det blir några varv på emellanåt

Fick nr8 av Stickmagasinet,och där hade Sandnes Garn en reklamsida på ett sett i grönt som jag tyckte  var snyggt,gillade mönstret,var in på deras sida för att se om jag kunde hitta beskrivningen,men "icke sa nicke" ,får leta vidare.....

Har åkt på en envis hosta som håller mej vaken om nätterna,så jag går omkring och är konstant trött,Huvva ligen!

Hoppas allt är bra med er alla där ute !

På gensyn!!!!!

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-08-15 17:20:52

Roligt att ha dej tillbaka!!!! Hostan var dock inte de minsta rolig.... Krya på dej!

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2011-08-15 19:55:40

Hallå!

Skönt att få ett livstecken från dig. Men är du sjuk nu igen, nu får du allt se till att kurera dig inför hösten.

Kram

Postat av: Anette

Publicerad 2011-08-15 21:37:26

Hej!

Jag sparar och min gubbe försöker kasta saker. :-)

Allt för att vi inte ska få alltför mycket saker.

Skönt att höra ifrån dig och jag hoppas att du blir fri från hostan snarast.

Skickar en krya-på-dig-kram!!!

Postat av: Mia

Publicerad 2011-08-15 22:15:18

Så underbart att ha dej tillbaka! <3 Visst är lilla Sweet söt. Tråkigt med hosta, jag fick alltid varmt "honingsvatten" när jag var liten och hade hosta, och det hade jag ofta, vilket gjort att jag kan inte äta honung idag! Men prova det om du kan få ner det för det hjälper. Många kramar

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-08-15 22:45:38

Hej, vad roligt att "se" dig igen! Kram Låter inte bra med hostan hoppas den går över snart. Har också rensat lite. Det gick rätt bra, 8 banankartonger. hehe Sickar över lite krya på dig kramar

Postat av: sunna

Publicerad 2011-08-18 14:57:13

kul att se dig igen, hoppas du är bättre med hostan

Postat av: Kattis

Publicerad 2011-08-19 20:12:29

Det tar tid med flytt! Kul att du är tillbaka. :)

Postat av: Grannkäringa

Publicerad 2011-08-20 12:24:12

såg sms:et skriv igen så vi får se vad du skrev på svenska. Göte kan inte inte utländska.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela