urmoderns

en blogg med lite av varje

Packad & Klar

Publicerad 2011-06-07 18:37:35 i Allmänt,



Några sjalar på G,den plommonfärgade blev klar i fm och den m blå blir kanske klar i kväll...



Lådan é Packad å klar,ska bara fraktas iväg,det är 42 allster och det får räcka för i år
så nu kan jag samla till Julmarknaden i stället,blir lite mera vintriga grejjer.

I morgon kväll är det BAL ! sonen m chaufför ska hämta sin Dam,så jag måste väl fixa Flaggor el björkris t bilen. Middan börjar kl 18 och vi ska vara där redan 17,15 så alla hinner fotas
ska bli riktigt skoj att få se "småbarna" uppklädda i kostym & Långklänning.

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-06-07 19:08:09

Bilder!!!!! Vill se bilder!!!

Postat av: Marie

Publicerad 2011-06-08 06:54:50

Håller med Tomtan, vill se bilder!



Här är balen på måndag:)))))

Postat av: miastickar

Publicerad 2011-06-08 17:00:53

Det är nåt visst med balen!

Vad mycke rejer du gjort! Du är duktig! Sen skulle jag hellregå på lammsläpp än kosläpp, har för den delen aldrig varit på kosläpp men.....

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-06-09 18:54:52

Hej!

Ser dina vackra sjalar du har gjort och håller på med, så snygga ! Vågar man fåga hur du stickar dem? Från sida till sida skriver du, är det bara rätstickning??

Ha det gott!

Mvh Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela