urmoderns

en blogg med lite av varje

1 år

Publicerad 2011-11-14 18:53:22 i Allmänt,

Fyllde min yngsta Go knul i går



tänk va tiden går fort,tycker inte det var länge sen jag fick bli farmor första ggn och nu har det gått drygt 5 år och jag har berikats med 2 Go knular!



skrev ju om Hemlisar i förra inlägget,detta var en av dom som jag stickade t sonsonen!

resten kommer en annan gång...heheheh

I helggen har det varit kallt och vackert och skithalt ,men hellre det än som i dag  5 blött o skitigt,Huvva ligen!

Det närmar sej Jul och Jamtlis Julmarknad,måste sätta mej ner o märka det jag ska ta med dit
eftersom vi är flera delar bod och hjälpsåt! Det mina vänner tycker jag e "skit" tråkigt göra
borde väl fixa sånt på en gång.......

På stickorna har jag nått som ska bli en Mössa med löv och nått jag ska ha framför TV:N som inte kräver så stor konsentration,få se vad jag hittar på i kväll en halskrage kanske,nåja ska se vilket garn jag har lust att sticka med och vad det kan passa till

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-11-15 12:56:36

Visst är barnbarnen underbara <3 Vilken finfin mössa och härlig pippitröja. Ser fram emot mera...

Här är det kallt och halt oxå. Kramar

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-11-16 18:40:31

Goknul!!!!!

JAg kan skicka upp mina små alster åxå så får du lite mer att göra ler

Postat av: Agneta

Publicerad 2011-11-18 19:57:13

Visst är det något speciellt med barnbarn. Min lilla kommer äntligen hit från Australien om två veckor. Då ska det gosas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela