urmoderns

en blogg med lite av varje

Grönt är skönt

Publicerad 2011-10-05 20:29:40 i Allmänt,

Ett tag sen jag var in och uppdaterade.....







Ett par sockar,stickade falska flätor på skaften.



Ett par converse till samlingen,oxå dom gröna!



Fin hunden ;)


Här delas det på en mugg drick yoggis,lillvännen snodde sugröret av farbror Victor,så han var
tvungen att få ett eget att dricka med....hehehe!





Nån som vet vad dethär är för blomma,den blommar sent o blommar fortfarande trotts att det varit minusgrader några nätter. Jag tycker den är riktigt söt !



Den här vita Pelargonen ska till att blomma fast det är Oktober,så den får stå kvar och trängas
m lite ljung,enris & rönnbär !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-10-05 21:29:37

Mina pelargoner fick ny fart när jag tänkte slänga dem ler Lust å bli me på viktutmaning fram till jul???? Onsdagar 19.30-21.00???

Postat av: sunna

Publicerad 2011-10-06 10:34:02

vilka fina kort, tyvärr hittar jag inte mönstret på sockarna men jag hittade massor av annat när jag letade igenom mönstren så nu är min görolist lång

Postat av: Mia

Publicerad 2011-10-06 12:42:45

Fina bilder, mina pelargoner ser inte så friska ut! hihi! Kanske för att de fått lite för mycket vatten uppifrån...

Hade ni fått snö?

Postat av: Cina

Publicerad 2011-10-15 09:24:15

Blomman är en gammal sort- Malva heter den..jättefina och tacksamma. Så kul att kika in hos dig igen. Men snö- redan?? Oj...Måste passa på att fråga- vi var på semester i somras i Rättvik, hur långt har du till Rättvik? Vi tyckte att vi var i Norrland ;-) Kram

Postat av: essay purchase

Publicerad 2011-11-07 09:14:45

Personally I like knitting as very useful hobby!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela