urmoderns

en blogg med lite av varje

UTFLYKT

Publicerad 2011-09-22 09:17:15 i Allmänt,

Nu har vi verkligen varannandags väder,ena dagen regn nästa sol.....
I går var en finvädersdag och älsta barnet ledig från Dagis,då passade han och jag på att packa ryggan och gå på utflykt.....



I en skogsbacke intar vi macka och saft,vist ser det skönt ut ?

sen vi fikat så gick vi till lillskogen på en sakletar tur,och massor med konstiga saker hittade vi
en gammal gravsten sen 1800- talet,skräp, seglade m löv i ett mini dike, lava som va hade som skägg...heheh!



Elvis & Kevin .

senare på em hade jag och Victor ,Bägge pojkarna hos oss,så mamma &pappa fick åka in t stan och äta och gå på Bio



Lillpöjken som ÄLSKAR allt som brummar,han är som sin pappa när han var liten.
Det är så ljuvligt att få rå om dom små Go knularna ibland !



Ett par Converse till virkade jag i går ,dom skickas med posten till en anna liten Go knul i dag!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2011-09-22 11:39:36

Så underbart det är med barnbarnen, ser härligt ut i backen! Älskar att gå i skogen! För egen del sitter jag i en lägenhet i stan, men det är inte så dumt det heller. Tyvärr gick Viktor till skolan och tog med sig nyckeln, så jag kan inte gå ut! Men åker hem i em. Kramar

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-09-22 17:21:59

Igår var det underbart väder!!!!!

Postat av: sunna

Publicerad 2011-09-25 21:52:41

vilken toppendag, har ni fått snö ännu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela