urmoderns

en blogg med lite av varje

Livstecken från Jämtlands djupa skogar

Publicerad 2012-01-13 09:16:26 i Allmänt,

Har tagit mej i kragen i dag ! skriva i bloggen som är sååååå eftersatt så jag nästan skämms..hehehe!

Har tillverkat en hel del något fotat men det mesta redan hos nya ägare.

lägger in lite bilder  iaf.



Bryer inte om datumet,har fotat m en annan kamera och fick inte till att byta datum





som ni ser så har vi fått snö,fast det dröjde länge innan den behagade komma,känns som man fått skotta
varje dag o ibland fler ggr om dan !
men hellre det än regn å rusk och skitigt !



Tjuvstartade med en Semla,kunde inte motstå frestelsen .....:)


En hundtröjja t en liten hund,har stickat en till i lite annat stuk,men inte fotat.



Flygfärdiga Ugglor som jag ska släppa fria nästa vecka
Har satt ett hänge så dom kan hängas upp !



Denna mössa stickade jag i går,ska göra några till,men ska införskaffa reflexgarn först som jag
tänker sticka in i mönstret....



Dom här står på min att göra lista nån gång......



Älsta barnbarnet tyckte att Farmor ville sticka en Katt,så vad hade jag för val.......heheheh!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-01-13 11:47:40

Underbart med snö, här är bara regn och rusk och en otrolig halka. Man kan knappt stå på benen. Smart ide med reflex instickat, det måste jag ta efter! Ser svårt ut det där mönstret, men du är ju duktig så det klarar du galant. Kramar från södern.

Postat av: Tomtan

Publicerad 2012-01-13 18:06:42

Men de är härligt med snö!!!!!

Postat av: Helene

Publicerad 2012-01-13 18:38:07

Om du bara visste vad jag tycker de små ugglorna är söta :) Har inte kommit så långt att börja räckna ännu men det kommer.... ;)

Kram

Postat av: Marie

Publicerad 2012-01-13 21:03:21

Jättevacker blåvit mössa!

Postat av: Kerstin Eriksson

Publicerad 2012-01-13 22:03:22

Hej hej Eva! NU har jag hittat hit!! :) Fiiina kort på natur och på allt fint som du stickar!! Stor kram till dig så hörs vi mer på fejjan!! / Kerstin

Postat av: Anna-Britta Borg-Sundin

Publicerad 2012-01-20 10:09:09

JAAA inte har du legat på latsidan kusin vitamin kramar från oss på Gålön

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela