urmoderns

en blogg med lite av varje

Mogen ålder

Publicerad 2007-10-12 09:27:19 i Allmänt,

 
Ja då har man vuxit ur barnskorna och fyllt 50.
Jag hade en riktigt trevlig dag i går men blommor precenter och mycke Tårta.
så i går stickades det inte ett "jota"=ingenting. det är lite segt i dag.
Nästa Lö ska jag bjuda min familj på middag,ska ju passas in med arb.tider och älgjakt *skratt*

Jag var in på Strumpstickans blogg,och läste om rosa bandet...hittade där att den 27 okt ska vi virka rosa Rosor,som vi
handarbetande vänner ska bära som rosa bandet,Hon har lagt ut ett mönster...ska virka en sådan själv.

Vi har snöööööööö i dag och 5gr kallt.och halt är det....man e inte van ännu med vinter före.

tack och hej !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela