urmoderns

en blogg med lite av varje

Älg.....

Publicerad 2008-04-06 13:31:22 i Allmänt,

som jag tecknat nu i dag,

Har inte tecknat på länge så jag är lite ring-rostig.men jag tycker det är kul och så rensar jag hjärnan .
342832-45

I dag har jag besluts ångest ang garnet t April-muddarna. som jag skrev tidigare så måste jag byta garn
och jag VILLE anv. brunt men dom blev inte bra i passformen,därav bytet....
Jag har tagit fram 2 nystan....men eftersom jag hade en bild i huvudet,så är det svårt att ändra färg*ler*

Nåja tecknandet har hjälpt mej att släppa det hela,och jag lutar åt ett ljus grått garn, den som lever får se...
jag hinner ändra mej ännu.

Därför är det bra att hitta på nåt annat.

Ha det gott alla som är inne o läser

Kommentarer

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-04-06 14:50:26

ååååh! Vad du är duktig på att rita, du är konstnärlig på många vis, tack för dina ord i min blogg det käns värmande/Kram

Postat av: urmodern

Publicerad 2008-04-06 16:38:24

tack snälla du ! vad glad jag blir.

Postat av: tvanystan

Publicerad 2008-04-08 20:12:19

Älg igen! *ler* Gav upp tecknandet när jag läste till lärare. Jag har velat med garn till muddarna åxå. Nu har jag stickat klart dom och bra blev det inte!!!

Postat av: Helen

Publicerad 2008-04-11 12:35:10

Åh vad fint du tecknar......jag vill också men har inte gjort det på många år, känns som jag inte kan längre :-( men jag ska nog prova.
Min baconröra består bara av tärnat bacon, lite matlagningsgrädde (går nog bra med creme fraiche med), färskost med paprika och lite salt o peppar.
Lätt som en plätt o bra när man inte orkar laga nåt avancerat.
Ha en trevlig helg du också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela