urmoderns

en blogg med lite av varje

Äntligen är våren på väg.......

Publicerad 2008-04-23 19:38:17 i Allmänt,

Det känns sååååå skönt ! man behöver inte bylta på sej när man ska ut *ler*
Jag kunde ge mej den på det eftersom jag stickade en Åre mössa...fasst den går väl att använda till nästa vinter.
jag stickade den Vit eftersom det ska vara en lotteri vinst,ska sticka en Brun till mej själv..tror jag....

I dag var Maj månads Pulsvärmar mönster ute,på eng. o Danska....så det ska väl  gå an antar jag....
Just nu håller jag på att sticka korviga värmare i svart o den grå melerade garnet som blev över
från sockarna jag stickade tidigare.kanske en bild senare.

Ni kanske förstått att jag  gillar hundar,hittade denna bild, som jag tycker passar bra här.

ha det gott !

342832-70

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela