urmoderns

en blogg med lite av varje

Aprils Pulsvärmare fotade...

Publicerad 2008-04-10 10:51:20 i Allmänt,

342832-50
inte värdens bästa bild,men det syna att det är två st. iaf.
jag stickade dom i Järbogarn, Vinga, med långa skaft.dom blev super mjuka att ha på sej.

på bilden ser dom blanka ut men det är dom inte, Jag har börjat med något jag inte tängt sticka....
svamp-pulsisarna, inte riktigt min stil,men jag har en granne som blev "storm"-förtjust i dom,så sagt
och gjort.....hon fyller snart år....och lycka jag så blir det en present,Kruxet är att hon inte tål Ull
så jag kan inte Tova dom,jag stickar dom på 4 strumpstickor,runt. i ett Acrylgarn,
dom blir ju inte som på mönstret
men jag hoppas dom duger iaf. Lyckas jag så lägger jag väl in dom oxå
I dag har vi ett lugnt o glest snöfall....JAG VILL HA VÅR!!!!!  inte vinter igen....hm,ny istid ? ?????

Ma Råkes!

Kommentarer

Postat av: tvanystan

Publicerad 2008-04-10 15:45:11

Fint med enfärgat. Mina blev för brokiga och bleka. Lägger in en bild såsmåningom. //E

Postat av: Pia

Publicerad 2008-04-12 21:44:41

Jättesnygga! Själv har jag bara gjort 4 cm på denna mudd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela