urmoderns

en blogg med lite av varje

Farmors Älskling

Publicerad 2008-04-19 11:55:41 i Allmänt,

tyckte nog att mina golv skulle skuras  när han var här....men tjänstvillig som han är så hämtade han moppen
342832-68


Kan nån gissa vad detta ska bli.....? bild kommer senare på resultatet.*ler*
342832-67

Jag kan ju sticka utan dåligt samvete för våran trädgård ligger under snön ännu.......

Men fint väder har vi,Jag o Esther ska ta en riktig lånpromenad.Hade tängt mej ner till Ån
med fika korgen packad,men eftersom vi har två Björnar omkring oss,så ska vi inte reta dom
med en lös springande hund,så det får bli en promenad först och kaffe på balkongen när vi kommer hem i stället.

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Natalie B

Publicerad 2008-04-19 16:45:00

Har också varit ute på promenad idag!

Postat av: tvanystan

Publicerad 2008-04-20 19:48:05

Visst är det rätt fint just nu... Har varit i Härliga Härjedalen i helgen och ser nu ut som en pandabjörn i ansiktet, röd med vita ringar runt ögonen... //E

Postat av: malin

Publicerad 2008-04-21 23:32:34

guud.. jag skulle också vilja lära mig att sticka.. kan komma ihåg svagt att jag lärde mig det nån gång i sy slöjden.. men det va ju för sjutton flera år sen heheh
du får lära mig hur man ör helt enkelt :)

god kväll..

Postat av: malin

Publicerad 2008-04-22 09:26:02

ja visst är det förjävligt rent ut sagt! de gamla som har byggt upp det vi lever i nu..blir behandlade som djur i bur.
men som du sa så har ju våran interner både kock och jag vet inte allt!!
man kan spinna vidare på det där bra länge.
blir förbannad bara.
tror att jag ska ta o ringa till komunen idag så det kommer upp ett staket hahah ( vet ju va svaret kommer bli ändå)
money money...
ha en bra dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela