urmoderns

en blogg med lite av varje

Fick ett sms i dag...

Publicerad 2008-04-14 18:16:25 i Allmänt,

som lyder: måndag den 14 april kl.21,00 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla
och hennes familj.
Jag har vidare befodrat sms:et men tängte att jag även kan lägga in det på min blogg.

Min yngste kille tände ett ljus när vi åt middag i dag,för Engla....dom har pratat mycket om detta på skolan.både när hon försvann och i dag,när vi vet vad som hände henne.V har oxå bestämt att jag ska lägga in en vit ros
från honom. Rosen jag lagt in är  en gåva från honom till en Ängel som heter Engla,som han uttryckte det.

342832-58
Det är bra att barn får diskutera detta så dom inte går omkring o funderar o bär det innom sej.



För att skriva om nått annat:Barnen  i 6:an ska samla pengar till en skolresa,så i dag blev det bestämmt att jag ska sticka något..som lotterivinst...vet inte vad jag ska hitta på,ett par sockar blir det iaf...sen kanske jag skulle hitta på nåt mer,men vad vet jag inte,om någon har ett förslag som går snabbt att sticka så skriv gärna ned det till mej.

Jag var till Apoteket i dag,för jag var tvungen att prova med näsdroppar för min nästäppa-brukar anv. koksaltlösning
de få gånger jag behövt,men i dag köpte jag en annan,Nasoferm-och jag  blev illamående,yr o fick
hjärtklappning av den,jag var tvungen att ringa sjukvårds rådgivningen,så den kan jag inte rekomendera
det possitiva var att nästäppan försvann,men i morgon åker jag tillbaka med sprayen.

I kväll tittar solen fram,skönt  !

Ha det gott till nästa gång !     

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-04-14 19:11:10

hej!
självklart får du det. Kramizar Linda

Postat av: Grannkäringa

Publicerad 2008-04-15 10:47:42

tände också ljus igår måndag
men det var ett elektriskt som blinkar
fick inte ha levane ljus i fönstret för
granngubben. kram från oss

Postat av: urmor

Publicerad 2008-04-15 11:03:32

det är tanken som räknas !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela