urmoderns

en blogg med lite av varje

första maj mudden klar.....

Publicerad 2008-04-26 18:30:42 i Allmänt,

Har suttit ute o stickat den...insperationen är lite bättre i dag än i går,för då var det bara "elände"
med allt ihop *ler*

Jag o vovven har varit ut på en lååååång promenad,det blev ca:3,6 km.
har till o med sett både blåsippor o tussilago denna vecka.så det går frammår även för oss Norrlänningar........
snart kommer krattan fram,
På måndag ska jag på ultraljud.......jag är inte med barn *skratt*...men dom ska kolla mitt pekfinger o se
om jag kan ha glassplitter kvar i leden,eftersom jag inte kan böja fingret som jag ska kunna.
Tur att jag kan sticka...............

Önskar alla en trevlig lördags kväll o söndag!

342832-10

Kommentarer

Postat av: Spetsbytarvän

Publicerad 2008-04-27 20:19:41

Jag skulle vilja veta mer om vad du stickar. Brukar du använda engelska beskrivningar?

Postat av: urmor svarar

Publicerad 2008-04-27 20:37:28

OJ ! vad nyfiken jag blir..............
Lättlästa eng.beskrivningar men allra hellst svenska
stickar halsdukar,mössor.vantar,sockar,Pulsvärmare
inte allt för tunnt garn eftersom jag har svårt att hålla i tunna stickor.större projekt kommer nog framöver.

Postat av: tvanystan

Publicerad 2008-04-27 21:32:05

Regn i härjedalen... //E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela