urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag är jag så less....

Publicerad 2008-04-12 12:35:15 i Allmänt,

Har åkt på snuva igen......huvva ligen !  pojkarna är hos sin pappa o tränings skjuter för sommarens Tävlingar..
jag får sitta o gissa vad ?????? jo ! sticka,håller på att klura med en pulsvärmare jag sett,men vet inte om jag
får till det.använder restgarner och provar mej fram. har repat upp ett antal ggr. tråkigt men vad göra?!?!?!?

Ska väl ut och ta mej en promenad i VINTERVÄDRET ....med hundarna,dom gillar iaf. snön.
Har varit in o kikat på lite bloggar o blir så avundsjuk., det finns grönt gräs,det krattas,blommorna blommar
det känns som evigheter innan vi får sådant väder.......fasst jag antar att det går snabbt bara det sätter igång
för det verkar som vi inte har nån tjäle i backen.....så har vi tur så rinner det rakt ner i backen,och inte blir så
mycke till vårflod.

Ha det gott !

image54image55

Kommentarer

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-04-12 13:52:17

Här kommer en gåva till dig här är sidan med koden/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se/2008/04/11/636228-koden-till-kramen/

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-04-12 13:52:24

Här kommer en gåva till dig här är sidan med koden/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se/2008/04/11/636228-koden-till-kramen/

Postat av: urmor

Publicerad 2008-04-12 17:48:10

den var jätte fin,Tack så hemst mycke
vet inte hur jag ska göra för att den skulle kunna pryda min blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela