urmoderns

en blogg med lite av varje

Jonna hsr en tävling.....

Publicerad 2008-04-18 19:11:18 i Allmänt,

jag hittade två dockor jag skulle villja va och ha
342832-65342832-64
mamma: sprängfylld med kraft
harmonisk och tålmodig,som smittar
av sej på barnen.

ska uppsöka butik som säljer dessa Woodons.........om ni vill se fler
så har Jonna skrivit en komentar under förra inlägget...klicka där...riktigt söts är dom...

I dag  har jag börjat att sticka en Åre-mössa....läge för det nu *skratt*
det ska få bli en lotterivinst.kostar 365:- att köpa färdig,så det måste väl duga som vinst.....?

Ska koka kaffe,mysa med killarna  och titta på Talangerna på 4:an kl 20,00

har till och med  kommit i hår att posta överraskningen t Eva på tvånystan i dag,annars har  jag haft huvudet under
armen dennhär veckan.................................

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-18 19:15:19

Ursäkta stavningen i rubriken det ska va Jonna har... inte hsr ...
på slutet har jag skrivit kommit i hår...ska givetvis vara ihåg
*skratt*
men jag orkar inte skriva om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela