urmoderns

en blogg med lite av varje

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-08-25 23:24:55

Halloj.. va kul att du fått mönstret.. var beställde du det?.. Det står inget om att tova, men jag tovar lite lätt för hand.. det blir mycke mjukare då.

God sticktur.. ;)

kram

Eliza

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-08-26 00:34:01

Va kul.. hos titti köper jag det mesta av mina garner.. Jag hjälper dej gärna när du börjar att sticka på tomtisarna. kan va skönt att ha varma sockar i älgstövlarna. jag har jobbat em-skiftet och då varvar jag ner "lite" framför datorn.. he he..

natti natti

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela