urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag har jag träffat en "Stockholmsläkare" ....

Publicerad 2008-08-28 17:51:44 i Allmänt,

han undersökte mitt finger som skadades när jag krockade med Älgen i November.
Ska få komma till Huddinge el ett annat sjukhus som jag inte kommer i håg namnet på,men det låg nånstans mellan
Stockholm och Uppsala.

Det var en spesiallist som skulle operera mej och försöka  hitta och ta bort glassplittret som sitter i pipleden=andra
leden  räknat från nageln på Höger pekfinger.
Skadan på leden kan dom inte göra nått åt,så det får jag leva med.
Får dom bara bort glaset så är jag nöjd för det gör ont och är vasst.
Det var lite klagan från en Jämtlänska,som tänker possitivt...det kunde varit värre.
Skrev om olyckan tidigare i bloggen, kanske i November kommer inte i håg. *ler*

Å regnet det bara öser ner och jag blir så blöt om både skor och strumpor....tralla la *ler* ärligt talat så är
jag så less på regnandet sååååååååååå.  Huvva ligen!

-Därför lägger jag in en sol i bloggen istället !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-08-28 18:44:17

Veckans enda lediga dag ocg den rann, BOKSTAVLIGEN, bort!!! Huvva!!!!

Eva

Postat av: Lillan

Publicerad 2008-08-29 05:37:49

En fin sol är precis vad man behöver en regning dag som denna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela