urmoderns

en blogg med lite av varje

Regn och Rusk väder..............

Publicerad 2008-08-11 13:20:50 i HEMLIS 4 ,

i dag har vi väder,som Gösta Ekman sa när han skulle läsa värerleks rapporten. (väderlöken)

Har passat på att småpyssla lite hemma,med lita av varge.
och man kan ju sitta framför TV:n och sticka och inte alls ha dåligt samveta för nått man skulle göra utomhus *ler*
visst är det skönt........igentligen skulle jag hellst krypa ner under en fillt och läsa,men då somnar jag väl.....

Jag var ju så säker på att Tomtemönstret jag sett var hos Järbogarn,men icke sa nicke...jag lade till och med ut en efterlysning på stickamera.
Till min stora glädje så hittade jag beskrivningen i dag,när jag var in på Yll & Tyll och läste..och se ! där var det......

se så glad jag blev..................*skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela