urmoderns

en blogg med lite av varje

I Mössan...

Publicerad 2008-12-11 11:29:33 i Allmänt,

Nu är Tomteluvan klar,och så här blev den..




Kortet blev taget i gårkväll och Pöjken é lite trött som synes på bilden.
Han har tagit med den till skolan i dag med de andra kläderna han ska ha,inte vanliga röda , utan
det blev sv. byxor röd T.shirt och en Norsktröja och dito sockar.
så i morgon bitti ska jag iväg till skolan och titta och lyssna till barnen när dom uppträder
det är klasserna 3 o 5 som har Luciafirandet.

Nu ska jag åka till en granne och ställa in min bil i hans värmagarage och tina av den.
centrallåset vill inte funka riktigt,men med tanke på vad väder vi haft,mycke snö och KALLT så
är det inte konstigt att det fryserihop....*ler*

Kramar !

Kommentarer

Postat av: Grannkäringa

Publicerad 2008-12-11 20:25:00

Vad fin luvan blev .

Postat av: Grannkäringa

Publicerad 2008-12-11 20:25:59

Vad fin luvan blev .

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-12-11 21:12:58

Ska ner och hämta min på väg till jobbet imåra.... Tomteluva en tradition på Lucia!!!!

Postat av: Häxmamman

Publicerad 2008-12-13 17:52:18

Den blev jättefin, Albin tittar på bilderna och hälsar till Victor, han säger att han är fin i luvan och vi hoppas att det går bra både på lucia och med bilden/Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela