urmoderns

en blogg med lite av varje

slit å släp ! å Grattis !

Publicerad 2008-12-19 12:53:54 i Allmänt,

nä det är inte så jobbigt. ska i väg med gossarna i dag ,det är några klappar dom ska köpa...och mamma
betalar*ler*. annars är det ganska lungt.
På Lördag och söndag ska vi baka Mjukbröd "mommabrö" mums fili babba !

sen är det bara att vänta på ...han med det vita skägget, fasst innan han kommer har jag en son
som fyller 13 år på julafton,det var meningen han skulle bli ett nobelpris men det blev en julklapp/namnsdags
precent i stället,Kan tyckas det är taskig taiming,men men allt får man ju inte bestämma *ler*


Ska även passa på att  Gratta Helene "Häxmamman" för hon fyller år i dag.
hennes nya data är på rep.och hennes gamla kan hon inte läsa mailen på men gå in på
bloggar.
Därför skickar jag dej Många grattis kramar på detta vis.

-Kram Helen !

Hon får hämta bilden själv när hon ser den.

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-12-19 17:17:59

Håller med.... Taskig tajming ;-) Men det är ju inte precis så att man får bestämma... "Lill kusinen" tykte jag var taskig när min minsting kom dan före hennes födelsedag "har vi väntat så länge så kunde vi väl ha väntat en dag till" tror ja hon sa....

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-12-19 17:19:14

Vad kan du heta då??? ler Storflin Eller var det pappans namnsdag? "ännustörreflin"

Postat av: Susanne

Publicerad 2008-12-21 20:17:48

Nåja, barnen kommer när de behagar det...



En riktigt god jul!

Postat av: Häxmamman

Publicerad 2008-12-22 09:26:00

PANIK!!!!



Jag har tappat bort lappen på det brödet jag fick av dig, det där goda med kanel och rågsikt och filmjölk tror jag...



Jag har ringt dig men ingen hemma, jag har tappat bort ditt nya mobilnr!!!



Hjälp mig, måste bara får låna det ige/Kramar till tusen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela