urmoderns

en blogg med lite av varje

utmärkelse

Publicerad 2008-12-15 18:13:14 i Allmänt,

Jag har fått två stycken,en från Pärlmudden och en från Häxmamman.
Tack kram till er bägge !




Reglerna:
den som mottagit awarden ska lägga upp en bild.
Länka till den du fått den av
Ge vidare till 7 andra
Lämna ett med. på deras bloggar så dom vet att de fått awarden.

Det är svårt att välja , igentligen skulle jag väl dela ut 14,men men..... det får bli 8
och jag ger en var tillbaka till Pärlmudden och  Häxmamman =2  + dessa jag länkat till,
som jag ofta kikar in hos pluss en massa andra,
stickat och virkat
Tomtan
musseblomman
stickat
garnängeln     
pysseltrollet

Tyvärr vill det sej inte med länkningen till Garnängeln,men hon får den iaf.

Kram till Er !

Kommentarer

Postat av: Häxmamman

Publicerad 2008-12-16 11:16:59

Tack kära du/Kram

Postat av: Maggan

Publicerad 2008-12-16 16:29:42

Åh tack snälla du!!! Så glad och stolt jag blir!!!

(du fick den tillbaka oxå ;) trots att du framkallar hemlängtan hos mej hihihi....

Postat av: urmor

Publicerad 2008-12-17 23:44:16

det tackar jag för

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela