urmoderns

en blogg med lite av varje

Grönt är skönt...........

Publicerad 2008-02-13 11:17:53 i Allmänt,

Har stickat en Pulsvärmare till,den  andra är på G.använde ett tunnare garn,så jag fick på de små
pärlorna,ett mohair jag inte vat namnet på men Äppelgrönt är det,det mörkare gröna är Alpaka Fashion.
342832-4

inte riktigt klar bild,men det syns att jag fått dit pärlorna i alla fall *ler*

I dag har vi riktigt blåsväder men solen skiner i alla fall,var ut med vovvarna och tog en
bild i en snöhög utanför huset.

342832-5

Baloo syns väl bäst men Esther har ju posserat i tidigare inlägg.

Det är så skönt när våren börjar komma,snön ligger kvar och solen värmer,ski-tur,skoterutflykt, varm choklad
och en brasa att grilla vid. eller ute på en is och fiska. kan man ha det bättre?????

I morgon är det alla hjärtans dag. vet inte vad jag ska hitta på till mina killar som bor hemma
inge godis i alla fall,dom ska inte äta godis på ett år,försöka i alla fall och än så länge har det gått bra,
dom e så duktiga så !!!
Nu ska jag  äta lunch,lägga upp den 2:a pulsvärmaren,sen blir det en lång promenad i solen
och stormen.
men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder *ler*

Tack o hej leverpastej

Kommentarer

Postat av: TavNystan

Publicerad 2008-02-13 19:40:47

Gu va fina!!! Jag tog ett garn jag bara måste ha... HAde inte förstått att jag skulle sticka med dubbelt på slutet. Så då försvann färgerna som jag förälskade mej i. HAde köpt ett annat garn som nummer 2 men det var åt hel... för tjockt. Måste lära mig tyda mönter....

Postat av: TavNystan

Publicerad 2008-02-13 19:42:18

Glömde att påpeka att du låter som min pappa.... :-)

Postat av: TavNystan

Publicerad 2008-02-13 19:42:40

Glömde att påpeka att du låter som min pappa.... :-)

Postat av: Pia

Publicerad 2008-02-13 21:19:32

Så vårvackra muddarna är!

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-02-14 21:10:37

Har blivit utsatt för porratacker. Någon anonym lämnar en kommentar och den innehåller porrfilm.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela