urmoderns

en blogg med lite av varje

hejsan alla stickvänner och alla andra !!!!

Publicerad 2008-02-21 11:56:41 i Allmänt,

342832-9

Detta är vad jag har på stickorna just nu,det ska bli en mössa i moss stickning.
fick beskr. av Erika ,hon hade den på sin blogg, stickeria tror jag den heter!
mitt minne är bra men kort *skratt*, det är ett Raggigarn jag använder,mest spännande blir det
när jag kommer till avslutningen-hoptagningen,men det löser sej säkert !
kanske nån har ett "hett"-tips,så det stämmer med moss sticknings mönstret.

I dag har vi som vanligt vackert väder,ska nog ta med mej kaffe-koppen och gå ut o
sätta mej på bron,så jag får känna värmen av solen. ska bli skööööönt !!!!!!!!!!!!!

Har varit in och kollat på bloggarna som är med i Puls-bytet,vad mycke fint man hittar och
mycke  insperation får man.
Nu väntar jag på Mars mönster,hoppas det blir på svenska.

Tack och hej Leverpastej !

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2008-02-21 20:43:17

Wow, vilken läcker färg. Har ni mycket snö? Det låter härligt att sitta på bron med kaffe och stickning!

Postat av: grannkäringa

Publicerad 2008-04-05 22:19:22

Pulsvärmarna var jättefina.
Du kan väl visa mig när vi fikar
någongång. Jag har faktisk strumpstickor
liggande någonstans.
I-L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela