urmoderns

en blogg med lite av varje

Jaha..

Publicerad 2008-02-09 15:01:20 i Allmänt,

då var första Pulsvärmaren klar,den var inte svår att sticka,men jag anv. ullgarn som
grundfärg och ett moahair t 2:a volangen,funderar på att jag kanske skulle bytt.....hm!

nåja,det blir väl flera av den varan ,så jag får nog möjlighet att laburera lite *ler*
har varit in och kollat på bloggar o flera är redan klara,snygga oxå !
Har haft fin-väder i flera dar men inte i dag det är varmt o kommer snöskurar "April"väder minsann.

va konstg man är,ett projekt på gång och tankarna är redan på nästa.........
Jag har anmält mej till Benvärmar bytet oxå hos Dockmamman,ska bli kul o se om jag lyckas med det .

Det jag väntar mest på nu är att få till kameran.så jag får prova att lägga in lite bilder på div.

Ha det gott alli hopa till nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela