urmoderns

en blogg med lite av varje

Blev ingen tur till stan........

Publicerad 2008-07-02 23:36:58 i Allmänt,

- i dag, tandläkaren bytte tid till fredag i stället.
men jag fick min tradera vinst i brevlådan,så garn fick jag iaf  *ler*


Det är ett norskt garn, FÖN 70% Bambu,30% Bomull,ska bli spännande att prova att sticka ,har aldrig
testat Bambu garn tidigare. Jag ska sticka den gröna tröjan som syns på bilden,till sonsonen som fyller
2 år om en månad......tänk vad tiden går..........och inte blir jag äldre heller *ler*

Har fortfarande bara en son hemma,men det verkar som om det blir "skiftbyte" på fredag.

Jag fick ett meddeland via mail; Vi blir som vi tänker-då tänker vi bättre
det var nya namn på ex.bilringar,dubbelhakor osv. tängte skriva om en varge gång jag gör ett inlägg.
I dag blir det ett ord i stället för Gäddhäng,
ÄNGLAVINGAR
lite svirr under överarmarna visar att du varit med förr.Ett bevis för att du besitter lite av den
överjordiska klokhet och gudomliga mognad som 20 åringar bara kan drömma om....

Har en fråga till min Hemlis, är du en Johansson,Borg eller Flygt ?????????

Ha det gott till nästa gång...............

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-07-03 16:24:14

Änglavingar.... Jag har sånna ler //E

Postat av: urmor

Publicerad 2008-07-03 23:39:51

skratt ! det finns fler

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela