urmoderns

en blogg med lite av varje

I MORGON...

Publicerad 2008-07-01 23:29:44 i Allmänt,

-ska jag t frösön och inhandla mera garn.Ni Jämtlänningar som kikar in på min blogg kan jag     
varmt rekomendera garnaffären på Hornsgatan.
I dag har jag stickat vidare på sjalen,men såg nått på en blogg som jag oxå ska göra , en PEPPARE  tror det var på
sillen stickar,snigelmamman har lagt ut en hon virkat,så om ni har lust så gå in där o kika...jag har länkat till henne här till vänster  Pepparen tyckte jag var en kul och smart grej.
kan man ju få användning för restgarner oxå.

Ska till Tandläkaren i morgon,inge kul alls ,men nödvändigt...huvva !

Vi väntar att det ska bli bättre badväder jag och grabbarna grus......men det tycks dröja nån dag ännu.
visst det går att bada nu med,men det är skönare när solen värmer och man kan vara ute hela dan,och ha med sej både
mat och fika.sen kan man fiska när kvällen kommer,enda kruxet är att det är så förbaskat mycke mygg...en av värdens onyttiga varelser....suga blod,lägga ägg och sedan dö...och kliar gör det så man kan bli tokig  "&%¤"# &% !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela