urmoderns

en blogg med lite av varje

Julis Pulsisar/halvvantar klara

Publicerad 2008-07-26 21:00:36 i Allmänt,

Nu har jag äntligen kommit mej för att fota och lägga in dom här på bloggen..............
Jag har stickat dom i  MARKS & KATTENS Topp Wool. det är 100% ull
kan vara skönt lite längre fram,när det blir svalare ute.
Dom var lätta att sticka...trodde dom skulle vara svårare så jag har gått och gruvat mej innan jag satte igång *ler*



Det är solen som gör att det ser ut som en vit fläck på höger vante,men jag har ingen lust att göra om det.....

I dag är det riktigt värmebölja....phu!!!!!  fasst man ska ju inte klaga, när det äntligen blir nån
dag utan regn o blåst,tur det finns sjöar så man kan lägga sej i blöt  !!!!!!!!!

Ska försöka att få klar den omskrivna tröjan oxå,har några dagar kvar innan den ska ges bort,Jag begriper inte
att det ska vara så tråkigt att fästa trådar och sy ihop,men det går sakta men säkert frammåt *skratt*

Ha det så gott i värmen !

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2008-07-27 19:03:18

Så fina de blev! Jag har inte gett mig på dem ännu. Men det kommer väl. Ha det så gott i värmen.

Postat av: Kikki

Publicerad 2008-08-06 10:04:30

Vad fina dom är! Har inte kommit mig för att göra dom än, juli gick åt till sol och bad istället s Nu har jag dessutom börjat med augustis, jätteroliga att sticka och blir sååå snygga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela