urmoderns

en blogg med lite av varje

SLÖ DAG...........

Publicerad 2008-07-08 16:40:41 i Allmänt,

-har jag i dag. har stickat lite på Tröjan t barnbarnet...


garnet är väldigt lätt att sticka med.
hoppas nu att den hinner bli klar i tid *ler* .............
I morgon ska jag få råom sonsonen hela dan "härligt" föräldrarna ska åka till IKEA,och det är inte alls dumt att
få göra nått på egen hand nångång oxå, det tyckte  och tycker jag oxå.
Mina minsta är hos Pappa,inte utan att det blir lite för tyst.
På torsdag ska vi ut o Flyga helikopter,Joacim vann den turen på en skyttetävling han var med i BRA VA?!

Nu ska jag nog äta lite, men det är inte såååå kul när man é själv,men nödvändigt  
så kan jag ju sticka vidare på tröjan i lugn o ro....   

Há det gott till nästa gång !!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2008-07-09 06:37:18

Så jättefina färger på Pippitröjan. Ha det så gott!

Postat av: urmor

Publicerad 2008-07-09 22:40:17

Tack ! jag gillar dom oxå,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela