urmoderns

en blogg med lite av varje

TROLLING i Hallen.......

Publicerad 2008-07-03 23:36:00 i Allmänt,

-har vi varit och tittat på i dag,i solgasset.
mycket folk o båtar var det,här kommer ett litet smakprov.










sen tog vi färgan hem till gossarnas glädje.om nån undrar varför en har ryggskydd på sej,så beror
det på att det var väder att åka motorcykel i dag.
Har inte stickat på heeeeela dagen,men det gör faktiskt ingen ting,för det var så roligt att vara hem till Hallen och
träffa bekanta som man sällan råkar annars.
jag han virka en peppare i morse iaf.

Ha det så gott i solskenet i morgon blir det tandis och sen bad !

Kommentarer

Postat av: Hemlisvän

Publicerad 2008-07-04 13:44:15

Vilken mysig dag ni ser att ha haft. Hoppas resten av sommaren blir lika skön för dig.

Hälsningar hemlissen.

Postat av: urmor

Publicerad 2008-07-04 17:03:25

det tackar jag för !

håller på att spricka av nyfikenhet på vem du är

min Hemlis............ha det så gott du oxå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela