urmoderns

en blogg med lite av varje

HUVVA LIGEN..............

Publicerad 2008-06-23 19:39:31 i Byten,

villket tröttsamt väder det är.
jag  har suttit o letat bland bloggarna efter min Hemlis vän,så ögona går i kors *ler*
men nu ger jag upp för idag, det suger i kaffe-tarmen.

Mina barn är på Dag-Kollo denhär veckan,hoppas vädergudarna  är på bättre  humör  i morgon,för
då skulle dom på en kanot utflygt.I kväll är alla mina 3 hjärte-gryn ute å fiskar.ett av deras gemensamma stora intresse
dom andra är skytte ,Jakt, snöskoter

Inte mycket skrivet blev det,men bättre med lite än inget alls !

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-06-24 16:50:39

Stormare de inte hos er??? Här ligger träden ler Lyssnade på en öppen loftdörr nästan hela natten... Pang pang pang pang.... //E

Postat av: urmor

Publicerad 2008-06-25 00:22:53

inte så mycke i natt,men i dag har det blåst små-spik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela