urmoderns

en blogg med lite av varje

Bloggförbättring och mera stickning

Publicerad 2008-03-25 19:10:01 i Allmänt,

jaha,nu ska dom bygga ut och förbättra våra bloggar,kan bli intressant,
På torsdag natt händer det.

sen måste jag sticka ett handleds smycke till för att få tillgodoräkna mej dessa i klubben
det hadde inte jag fattat, è man trög eller.........
Jag har redan börjat med Aprils nya "torgvante" eller vad jag ska kalla den,får väl lägga den åt didan o sticka en gröning till då,gör inget för den var snabb stickad.

342832-29

visst kan det vara så. Tycker personligen inte om "skit"-prat.

Má Råkes!

Kommentarer

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-03-26 23:30:24

Hejsan!

Jag vill bara tala om för dig ifall det inte blir kontakt på ett tag, jag måste aakut bege¨mig till min dotter för hon har provat att ta livet av sig och allt är så fruktansvärt kaotiskt hon till och med sade hejdå i sin blogg fick jag reda på av en vän.

Jag är så ledsen, jag känner inte någonting mer än stor sorg och matthet, hon mår bättre nu och jag ska få skjuts av vänner medans sambon stannar hemma med deras och våra barn...

Sköt om dig så länge/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela