urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag har jag...

Publicerad 2008-03-02 18:48:08 i Allmänt,

åkt Vasaloppett ! *skratt* i TV-fåtöljen.
första dan jag är uppe har sovit i två dygn. Grabbarnas pappa kom o hämtade dom i fredagsmorse,sen har jag sovit förutom att jag har varit ut med vovvarna,superkorta rastningar.
Gissa om dom är lite understimulerade nu.Vi får ta igen det i veckan.

Hoppas Eva, två nystan mår bättre oxå vid det här laget.
jag har så xxxxx ont i magen när jag försöker hosta,känns som jag gjort sitt upps,men använt fel muskler....hm

Man ska ju tänka possitiva tankar,så jag tänker att då får vi ett bra Påsk lov i stället,eftersom
sportlovet går åt till att få igen krafterna.

I kväll blir det en TV kväll ! I en annan del av Köping och Wallander.

Tur att jag han skicka mitt Garn & Te Paket ,det ska bli spännande att se vad jag får o  varifrån...jag gillar
överraskningar.
Har löst lite garn på Budera oxå,det kommer nog efter helgen.

Ha det gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela