urmoderns

en blogg med lite av varje

canle Flame.........

Publicerad 2008-05-05 18:32:16 i Allmänt,

Nu har jag fått en ny beskrivning som inte liknar de andra,ska prova det i kväll.
Funkar det inte nu med beskrivningen ....vet jag inte vad jag gör.....förmodligen så hamnar den i en påse el dyl
tills jag får lust att prova igen..fasst jag tror på denna det är 4 varianten.....................och tror mej fått det
från säker källa *ler*



Jag och min yngste son har cycklat ca: 1,5 mil i dag. fram och tillbaka Sikås-Hammerdal..det var min premiärtur
det känns faktiskt....men det blir väl bättre var det lider...............måste träna gummfl........lite.

Nu ska jag bänkra mej vid TV:n och prova den fördömda sjalen,jaja det var väl att ta i ,men jag blir hyper när det inte funkar,lite som tjurfäkteren i Färdinand på Julafton...sliter sitt hår kastar sej på backen etc.............'skratt*

Håll tummarn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela