urmoderns

en blogg med lite av varje

ETT HALLLUJA MOMENT..............

Publicerad 2008-05-12 14:32:32 i Byten,

Fick jag i dag när jag hämtade posten...Jag fick paket från min spetsbytar vän.



En helt underbar bok,med massor av mönster som jag kommer att prova bara jag blir varm i kläderna....*ler*
Det gröna garnet var en fullträff,jag äääääääälskar den gröna färgen,hjärte garnet var mjukt o skönt,det blir det
sockar av till MEJ. Chokladen ska vi inte prata om ,den var farligt god!

jag har suttit en lång stund och bläddrat i boken och det kommer jag att göra många gånger.

Tack snälla Ann-Christin "Ullstina"

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-05-12 16:46:59

Vilken lycka och få ett sånt fint paket!!! Boken - har jag nyligen läst, eller rättare sagt studerat och där finns MYCKET användbart att göra... Lånade den på bibblan för en tid sen! Njut nu i fulla drag av dina härliga presenter och må så gott!



Kram Annika

Postat av: Ann-Christin

Publicerad 2008-05-12 21:49:51

Åh vad roligt att du tycket om innehållet. Jag tyckte det var svårt att bestämma sig. Det finns ju så mycket att välja bland. Men när jag läste att du inte vill sticka alltför tunt, då var den här boken ganska självklar.



Jag ser fram emot att få se om det blir sjalen från boken eller om det blir något annat av det ljusgröna garnet.



Må så gott

Kram Ann-Christin

Postat av: Pia

Publicerad 2008-05-17 07:49:59

Vilket mysigt paket du fick! Tack för pocketboksutbytet, har skickat iväg nu.

Ha en bra helg!

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-05-17 09:24:47

Vilket härligt paket. Jag är kvar den 20:e och jag har fått börja vara ute på egen hand så skicka mig vart du blir inlagd. Om du skickar det på min blogg så publecerar jag det inte/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela