urmoderns

en blogg med lite av varje

inte mycke jag presterat....

Publicerad 2008-05-27 11:07:19 i Allmänt,

går lite trögt,är så himla trött efter operationen....vill så mycke men orkar inte,huvudetär fullt av ideér....
Just nu är jag ute och letar efter ett koftmönster som jag tror jag kan klara av,vill gärna ha lite
spetsstickning i nederkant o Ärmsluten lite volangig,skratt! villken beskrivning.

Kanske nån som är inne o läser i min blogg,kan komma med ett förslag,det ska vara enkelt o hade tängt sticka i ett mohair-garn.

Nedan  en bild på skaftlösa sockar,


Dom är väldigt lättstickade.Sneglar på min CF-sjal men känner inte riktigt för det.
Har köpt gardintyg oxå,undra vem o när dom ska sys *skratt*

Nu ska jag ta mej en kopp Kaffe o kika i några Drops kataloger o se om jag hittar nått.
Har inte börjat med Junis Pulsisar ännu,men det blir väl det oxå !


Ha det gott till nästa gång !

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-27 16:53:56

Nya fina sockor!

Kramizar Garnängeln

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-05-27 20:46:01

Ser att du hittat samma mönster som Barbro... Jättesköna påstår hon.... ler//E

Kul att du är tillbaka!

Postat av: Christina

Publicerad 2008-06-16 19:05:01

Jag skulle bli så jäääätteglad om jag kunde få beskrivningen på dina fina sockar.

Med vänlig hälsningar från Christina



Trevlig midsommar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela